čtvrtek 12. ledna 2017

Maminko, mně je zima!

Měla su krásný sen, kurva. Zdálo sa mi, že mě zavřeli na noc do řeznictví a já su tamka žrala ty salámy, víte, tlačenku, vysočinu, točeňák, okusovala to přímo z těch visících šišek a bolo mi dobře. Tož ale najednó slyším Maminko, maminko, možeš sa prosímtě zobudit?

Tož su sa zobudila a nademnó sinátor a Maminko, omlůvám sa, nechci tě rušit, když tak hezky spinkáš, ale mě je hrozná zima...






To víte! Hnedkaj dostal pecku nohó od stola mezi očadla a Jak ti može být zima, ty chcípáku retardovaný, když mně zima není?

A sinátor Víš, maminko, jak jste s tetó Verunó oslavovaly Silvestr, tož mi někdo rozbil v pokojíčku okno prázdnó flaškó od šampusu.

A já A divíš sa, chuji? Flašky od šampusu só nevratné, tak sa s nimi hází, kurva. 

A sinátor Nedivím sa, maminko. Ale jak je teď venku mínus třicet, tož je mi tamka opravdu nepříjemno.
Bola su nasratá, ale sinátor je jednó sinátor, i když je to darmožrůt a guvno v lidské podobě. Vstala su a šla to do teho jeho mrdníku očekovať. Hajzl nelhal, jak je jeho dobrým zvykem. Okno bolo na sračku a do mrdníku fůkal příjemně chladivý severáček. Na kavalcu, na stole, na všem bola krásná bílá jinovatka. Máš tu příjemno, řikla su. Nechumelí Ti semka, možeš sa pohodlně narvať pod deku, co bys ještě chcel jako? Bezdomovci by ti závidili.

Ale debilek Maminko, já vím, je to krásný pokojíček, ale když ty tu zimu tak necítíš, jak si silnější a taky protože se ti na zimu udělá takuvé to speciálni ochlupení na kůži, které vypadá jako svetr. Mně je tu opravdu moc veliká zima. A taky mi zamrzlo kakvárium, podívej sa. A okázal na takovů tu skleněnů sračku, kde chová červené sardinky, co si občas dávám na chleba, když je veliký hlad. Bola z teho kostka ledu.

Prohudila su tu skleněné sračku zbytkem okna a Když si tedyk takový chcípák, pomůžu ti. I když si to tedyk nezaslůžíš, bo mě budíš v šest ráno, kurva. Hmátla su, utrhla eletricků šňuru od noční lampičky, urvala madla od skříně, přivázala je ke koncům té šňury a Jáj, chuji, hádej, co to je.

A sinátor Maminko, vobec nevím, ale mám strach, že sa o to moc neohřeju.

A já Aletovižejo, chuji! Vyrobila su ti švihadlo. Ty si ho teď normoš poslušně vezmeš a bodeš hopsat jako degen, to tě kvalitně zahřeje. Ale hopsaj pěkně potichu, aby mě to nerušilo, já si jdu ještě na pár hodin zdřímnót, kurva! A vypadla su, zamkla ho v mrdníku a šla zpátky do svého krásně vyhřátého pelůchu. Zalezla su tama pod duchnu, k ceckám sa mi přisál starý a jako gut, no ne?

Božužel to bolo na piču. Sinátor sicek hopsal, ale jak hopsal, tož dělal hluk, šicko sa třáslo, tož mi nešlo zabrat. Jak su zdvihla, že ho půjdu zrasiť a švihadlo zasik zoberu, tož sa zobudil i starý A mamo, neskaj je tadyk nějaká takuvá zima!

A já Ještě ty začínaj, kurva! Co jste šici takuvé zchólostivělé piče?

A starý Ale mamo, podívaj a zdvihl kytáry a měl úplně modré fajfky a navíc mu od nich visely ty cencúly, kurva.

A já Degene, co to má jako byt?

A degen Mamo, to je z teho, že jsi na sebe v nocu přetáhla moju duchnu. Omrzla mi nožiska.

A já Srágoro stará. Vzpomínám si, jak jsi před svatbó říkal, že máš eskymácké předky. Asi guvno, viď? Ale neboj sa, to zasik rozmrzne. A odesrala su sa dólu do kuchyně, bo spat už po tomto všem jakosik nemělo cenu. Tamka na mě ale čekalo svinsky špatné překvapení, kurva! Chcela su si odevřiť k snídani šeráčka, ale lidi! Šecky šeráčky boly zmrznuté! Boly tvrdé jak šutr, kurva. To mě dosralo. Narvala su je tedyk do síťovky, donesla nahoru ke starému a strčila mu je pod deku, aby mi je rozmrzil. Starý zavyl zimó, ale bo věděl, že nesmí protestovať, hezky tu síťovku pod peřinó uchopil jako maminka svoje podsvinčátko a zahříval je.



A já Chraň Tě ruka bóži, eslik budó zteplalé nebo eslik mi bodeš upíjat. A vrátila su sa do dólu. I když mi zima vobec nebola, šecko bolo zmrznuté. Guláš na kamnách, voda ve váze, kurva, žerikovo žrádlo. Když su pak otočila železným kokotem ve zdi, tož nic netklo, enem z teho kokota vylezl masivní cencúl. Pak mě napadlo zkontrolovať tchyni. Svině bola ve svojí kamenné jizbě zmrznutá na kost, to je jasné, enem skučela a kůlila očadlami. Pokusila su se ji odlópnót od matrace, bo se ale v noci pocrkala, tož bola fest přimrznutá a nešlo to.To už bolo moc. Mělo by sa takyk jednó zatopiť v kamnách, když už je máme, pomyslila su si.

Vypadla su ven a petám do dřevníku ale jáj! Dřevníček prázdný! Bolo to na piču. Vrátila su se tedyk za sinátorem a Hajzle, přestaň hopsať přes švihadlo jako piča, vezmi sekeru, rozštípaj svoju postel a stůl, rozdělaj v kamnách fajrunk a rozmraž tchyni. Já jdu zatím pro nějaký další otop, v dřevníku už máme guvno. V garážu su čopla káru, zapřáhla se za ni a valila směrem na náves, že si porazím nějaký telefonní slůp nebo rozeberu nějakému cajzlovskému lufťákovi plotisko a jako gut, no ne?

Zdálo sa, že problémy s velikó zimó nemáme doma enem my. U hospody bolo rušno. Místní bezdomovci, co tamka dycky chrní ve škarpě a čekají na otevíračku, přes noc šici umrzli, a Venca s tím měl teď veliků prácu. Odeskával je od země, kurva, funebrák Jožan to štosoval do černých pytlů. Rychlo su šla dál, aby náhodó nechceli pomocť, kurva, víte, mám v hospě celkem veliků sekeru!

Když su sa dostala na mostek přes Mlýnský potok, tož tama stálo bengo Marcel a jazyčisko mělo přimrznuté k zábradlí. Víte, abych to vysvětlila. Dycky, kurva, když přindó ty mrazy, tož sůdruh kapitán náčelnik místních beng udělá schůzováni a oznámí ogárům, aby si dávali pozor na kovuvé předměty, bo sa vlivem mrazu stávají svinsky lepkavými a že je nebezpečné na takuvé předměty sahat nebo je dokunce olizovať. Tož a dycky sa stejně nande kdosik, kdo si to mosí vyzkůšat.

A já Zdar, chuji fízlovská, tož co?

A Marcel enem cosik zahuhlal.

A já Já zrovna potřám crkať, tož ti pomožu, chceš? A stáhla su si troje tepláky, vyčpulila frndulu rozevřela prstami ty píčové závojíčky a že Marcelovi to přimrznuté jazyčisko poštiju, ale Marcel jak pochupil, co sa bode dět, zabékal strachy a rup! Utrhl sa a plil kolem sebe rajskó a když doplil povídá Milu, díky, díky, nebýt tebe, tož k temu utržení nenandu odvahu a zvostanu tadyk snad až do oblevy!



A já To víš, lidi sů od teho aby si pomáhaly a vzájemně na sebe v nůzi crkali.

A Marcel Milu, za to, že jsi mi taktok pěkně pomohla, ti dám dobrů radu. Vidím, že si jedeš pro otop. Starosta včera zprasečil vyhlášku, víš, že sa nesmijó spalovať ty petflašky, a že když někdo spálí petflašku, tož dostane od nás beng veliků pokutu. Šici teď nosí petky do kontiku na návsi a už je to tamka úplně plné jako! Normoš si ho odtáhni domů, top s tím, my ti pokutisko nedáme a jako gut, no ne?

Dala su Marcelovi vlhkého hudlana a pelášila su rovnó na náves. Marcel nekecal. Fakt tam stál kontik s petkmi. Rychlo su ho k sobě připřáhla a hr s tím domů, aby mě nikdo neviděl. Když su sa vrátila dom, sinátor zrovna s pláčem u kamen štípal šuplík ze svojeho stola a dělal z něho třísky na zátop. A já Chuji, vyser sa na to, přivezla su nám na zátop cosik lepčiho! A okázala na kontík, co parkoval vedle kadibůdy.

A sinátor Ježiši maminko, tím se ale topit nesmí, je to špatné pro přírodu a je z teho veliká pokuta!

A já Debílku, pokuta nebode, domluvila su si to s bengami. A na přírodu seru, víš? Příroda je mi u kakakového otvoru, kurva.

Začalo veliké topení. Rozdělali jsme oheň a flákaly petflašky do kamen a bolo to krásné, dělalo nádherné barevné plameny. Z komína sa valil černý kůř jako když sa v Holomůckém kremáču spaluje těhutná cikánka, kurva, na sníh padaly černé saze. Za chvilu bolo v baráčisku nádherné teplůčko, že sa aji tchyňa od matrace odlepila a začala jedovať a vypůšťat sakramenty. Když pak přišel z patra aji starý s omrznutým panděrem a předal mi rozmražené lahváče, bola su plně spokujená.

Menší problém sa zprasečil až odpůledne. Zastavila u nás jakásik posprejovaná dvanácetrojka a z ní vypadl takový pičus batykovaný. Tož a valí k nám a dobrý den, já su z grínpiss nebo co to řikl, copak to tadyk pálíme?

A já spalujeme ekologicky šišky z lesa, pičo. Tož sa jdi věnovat pissu, ty dobytku, a neotravuj nás.

A batykář špulil mordu trucovito a Já moc dobře vím, co to spalujete! Ráno kamsik z návsi zmizel kontejnér s plastovými láhvami! Vy jste ho ukradli a topíte s tím! To sa bode moset oznámiť!



Dala su mu dělo nohó od stola, že mu z levého nohávu vylezl metr guvna, pak su ho čopla, zanesla do skuchyně a posadila na kamna. To víte, chuj spustil Jejejejejejeje, pomoc, pomoc, moje pozadí, to pálí! A vzduchem sa nesla vůně slaniny a já sa smála a sinátor Maminko, ježišmaria, to nesmíš!

A já Kdo má sílu, može šecko. A držela su chuja na kamnách tak dlůho, dokud mi na smrt vlastních rodičů neodpřísáhl, že už mě nikdy nebode otravovať. Pak su ho pustila a enem sa s lahváčem v pazóře dívala, jak s brekem tahá tu svoju puchýřovitů sicnu sněhem jako čuba, kterů svědí ancl, a následně mizí nedalekém lesisku, kurva.

Tož to vídíte. Mrzne svinky, je zima veliká, ale naštěstí je kolem nás veliká spósta hořlavých věcí, které sa dají narvať do kamen a udělají veliké teplíčko. Enem je škoda, že je kolem nás i spósta pičí, kterým vadí, že sa občas zatopí třeba botó, pneumatikó nebo flaškó s barvó jako. Takovým lidem je třeba pořádně ugrilovať prcoch!

1 komentář:

  1. Kamarádka která má dost vysokého manžela mně říkala že jí třeba ani ta přikrývka 140x200 moc nestačí, a tak si manžel sehnal něco vlastního. Vlastně se není čemu divit když ona celý život randila jen s někým kdo měl přes dva metry.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!