pátek 20. září 2013

Vědeckotechnická revoluce v Horce, kurva!

Tož lidi! Eslik máte doma haranty, kurva, tož vite, jaké to sů debilové! Fort to sedí u těch čopitačů a jakésik hri to tam masti, ty důmy, kurva a jiné srački. Muj sinátor debilni má čopitač, co si sám postavil ze sůčástek ze sklátky, já bich mu nidy nekůpila takovů drahů vjec, to si nemislete! To bych račik ty veliké love dala zožrat kravě! Ten svůj ksindl ze skládki može mnět, bo to potřá do školi, dyž bich mu to zrušila, nedělal bi úkoli, vihodili bi ho z teho prašivého gimnázija pro retardované dementy a já bich přišla o dáfki! Hajzl jeden na tom ale nědělá enem ty ukoly, takik jakési hry na tom sere, já dycky pomalu du k jeho pokoju, potichučku heski, a dondu až ke dveřim a prásk, prutce je rozrazim a vidim, jak to tam přeskoči na tej televizi počitačové, jak tam je chvilku hra a pak sa tam objevi jakésik psani do školi! Sráč jeden!







A já co to tam bolo za sračku, nemisli si, že su to neviděla, kurva! Jakásik hra!

A darmožrůt Maminko, to bylo vofko, viš to neni jenom nějaká hra, to je takový celí svět, kde můžeš být hrdinou, když ve skutečném svjetě nic neznamenáš a nikdo tě nemá rád...

A já Ty sráči líný, já ti dám! Takovým hovnám sa tadyk vjenuješ? Ti ukážu svět, ty hrdino!

A čopla su ho za kule a za páčo, odnesla dolu na dvur a prohodila do chlivku k prascům a Tadyk je svjet, do kterého patřiš, ty malí líný čuramedáne!

Tož a je to. Totok sa u nás doma děje mynimálně jednó tydně. Ty čopitače, já su teho názoru, že mladi bi vobec nemněli čopitač vlastnit, akurát s tim seró svoje hodné maminki. Čopitač je pro dospělé roby, co si přes něj pičou s karamádkami, seznamuji s nadrženými ogáry a kupuji erotycké pomucky, kurva.

Dřif to ale bolo svinsky jiné! Čopitač doma neměl nido, boli enem v kravinech na stole u přecedů. Povim vám o tem, jak to bolo s prvnim čopitačem u nás v horeckém JZD, kurva.

To sme jedneho dne v osumdesátých járech s robami srali na dvoře, přehazovaly hnuj vidlami hnojnimi a najednó, kurva, muzika začala hrat, vite dechofka, a na na dvuj jezeďáckí napochodovala kapela a za kapeló traktor s vlečkó přimrdal a na tem valniku bola veliká krabica, kterů hlidali mylicijonáři s pendrekami masivními.



Tož a přeceda vibjehl z kanclu a Robky, jáj, vidite to? Překvapeni veliké! Dar od Sovjetského svazu, čopitací stroj, kompjůtr, jak bi řekly imperialystické svině ze západu!

A já Kurva, přecedo, co je to za sračku?

A přeceda, Milu, je to aparát, co nám spočitá šecki kravy, nadojené mleko, hnuj, vám to spočitá viplatu a šecki sa bodeme mit fčera lip než zitra!

A já To je jakásik sračka zasik, kurva!



A pak sa ta bedna rozdělala a uvnitř bola sračka a tu sračku donesly přecedovi! Pak sme jedna po druhé mohli jict donitř do kanclu, ale boty zahnujené mosili zvostat venku. Unitř sme kukaly na ten čopitací stroj a boli z teho uplně blbé, kurva! A přeceda nám předváděl, jak sa to startuje, mosilo sa kličkem jako trabant a pak natočit klikó a pak tama létaly různé srački a miš to mnělo veliků jako krabicu od bot, kurva!

A přeceda mněl řeči a  fort Robky, takhle začíná budůcnosť, šecko sa teť změni, budó vječi vínosi a pořádek a jako gut, no ne?

Ale najednó megera Patočková, co v tej době eště nemněla fůsiska Přecedo, ty svině, já znám pravdu! Magda Chvatónová ze Zvole mi řikala, že k nim tutok eletricků sračku takik dovezly do JZD a nejdřif čopítáni bolo a za čtrnáct dni přišla dalši bedna a ftej bdně plechuvé ruce a nohi a namotovalo se to k temu zmrdovi a zmrd špacíroval po JZD a dělal prácu šecku, kravy dojil a zastal prácu za šecki ogári a robky a ty tak mosili začit dojiždět do práce až do Litovle, kurva!

A jak sme to mi ostatni slyšeli, tak sme sa začali bůřit a já skandovala Zničit! Zničit! Zničit! Vrhly se na na přecedu a zrasili ho, stroj čopitaci rozjebali na úplně malé kůsky, abi nic nezvostalo a pak nanosili ze dvora hnuj a naházali to na to oknem, celů tu kancelář zahnojovaly, krafská mrva bola až u stropu, kurva!

A bolo to! Neskaj uš vim, že to bola enem taková pičovina s těmi nohami, ale bolo to lepči, nějaků takovů sračku sme fkravině nepotřebovaly, akurát bi to žralo prout a přeceda bi s tim dělal chujoviny, zasraté hri na tom hrál a co mi ostatni, kurva! Flákač zasraný zajebaný!

Tož to vidite, ogáři a robky. S prvnim čopitačem v Horce to dopadlo na piču. Neskaj je to naščesti uš jiné, čopitač mají doma aji socky uplné a každý može kupovať erotycké pomůcky, posílať fotografyje přirozeni, masitit důma a jiné srački dělat. Ale těm vašim harantům to zatrhněte, zraste je a zahrabte do hnoja, bode to pro ně lepči, kurva!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář, ty moje hodné podsvinčátko!